هویت بصری این شرکت با الهام از نشان قدیمی آن و با استفاده از خطوط متفاوت طراحی شده است و علاوه بر یادآوری قدمت و اعتبار نشان قدیمی، مدرن و امروزی شده است تا با مخاطب ارتباط بهتری برقرار کند.
علی رضا نبئی، طراح نشان و هویت سازمانی شرکت داروسازی عبیدی درباره ی این پروژه می گوید: "خطوط نرم، ضخامت و قرار گرفتن در قاب مستطیل بر روی ضلع بزرگتر آن، استحکام، امنیت و حرکت را به نمایش می گذارد". رعایت نکاتی مانند هماهنگی نوشتار فارسی و لاتین، تداعی شکل کپسول (نماد تصویری دارو) و توجه به نشان مار ( نشان بین المللی صنعت داروسازی)در طراحی نشانه باعث شده این مجموعه حس مدرن بودن، سلامت و پیشرفت را به مخاطب منتقل کند.
اجرای گرافیکی این مجموعه توسط مسعود حشمتی و امید جعفری انجام گرفته است که می توان گفت نقش بسیار مهمی در کیفیت نهایی این پروژه ایفا کرده است.