خلاقیتهای کوچک در چیزهای کوچک، میتواند باعث تغییراتی بزرگ شود. تغییر در محصولات اطراف ما، شاید به چشم نیاید ولی به اندازهی خود، در زیبایی و راحتی زندگی افراد تأثیرگذار است. رنگهای شاد در لوازم آشپزخانه میتواند برای افراد خانواده و به خصوص بانوان که بیشتر با این محصولات سروکار دارند، لذتبخش باشد. شاید این نکته بیاهمیت به نظر برسد ولی در طولانی مدت و در روحیهی کاربران تأثیرگذار خواهد بود.
پلاستیکها علاوه بر سهولت در تولید و قیمت پایین، تنوع بالایی از رنگهای شاد را به کاربر عرضه میکند و این شاید بزرگترین خدمت این ماده ی غیرمحیط زیستی به انسان باشد.
شرکت صنعت سازان که محصولات خود را با نام تجاری لیمون به بازار عرضه کرده است، با بهرهگیری از انعطافپذیری بالای پلاستیکها در رنگ و فرم، در کنار تولید با کیفیت و طراحی های جدید، محصولاتی زیبا و کاربردی را به بازار عرضه کرده است. به نظر میرسد این شرکت سعی دارد با نگاهی تازه به طراحی محصولات پلاستیکی آشپزخانه، آنها را از محصولاتی کماهمیت و ارزانقیمت ارتقا داده و تبدیل به محصولاتی تأثیرگذار کند.نگاهی که در بسیاری از رویکردهای طراحی مانند طراحی تجربه و احساس گرا می توان ردپای آن را جستجو کرد.
استفاده از رنگهای متنوع در کنار طراحی خوب جسارتی میخواهد که کمتر در تولید کنندگان به چشم می خورد. با تنوعی که پلاستیکها در رنگ و طرح در اختیار طراحان قرار دادهاند، هر گونه کاستی در این عرصه به طراحان و تولیدکنندگان این محصولات برمیگردد و نه محدودیتهای ماده. مصرفکنندگان داخلی انتظار دارند، نگاه شرکتهای دیگر تولید لوازم پلاستیکی نیز مانند این شرکت، تغییر کرده و محصولاتی با طراحی جذاب و کیفیت بالا را عرضه کنند.