محمد صابر شیخ رضایی در طراحی لوگوتایپ سعی دارد پیام را به وسیله ی جلوه های بصری به مخاطب انتقال دهد. مثلا لوگوتایپ سیخونک را به شکلی تیز طراحی کرده تا مفهوم لغت را به شکل بصری نشان دهد. استفاده از فونت های گوناگون و رنگ های متناسب با موضوع، دخل و تصرف در شکل حروف و استفاده از عناصر بصری مربوط به موضوع، در نشان دادن شکل بصری مفاهیم در تمام لوگوتایپ ها به هنرمند کمک کرده است.
محمد صابر شیخ رضایی متولد تهران و فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشگاه هنر شاهد است. وی در زمینه های طراحی گرافیک، عکاسی و تصویر سازی فعالیت می کند.