زمانی که به دنبال خرید یک کرم خوب و یا محصول آرایشی و درمانی متفاوتی هستیم، مارکهای متنوع و با تبلیغات جذاب گیجکننده هستند. در این میان بستهبندی خوب بعضی از برندهای داخلی با نوشتار و لوگوی لاتین از برندهای خارجی قابل تمایز نیست. بهندرت شرکتهایی یافت میشوند که باوجود استفاده از نوشتار لاتین بتوانند روح ایرانی محصولاتشان را به مخاطب منتقل کنند. ولی میتوان شرکتهای موفقی را نیز در این زمینه یافت. با نگاهی دقیق به فرم بستهبندی محصولات سینره، میتوان مشخصههای واحدی در عین تنوع مناسب و هماهنگ با نوع محصول یافت. برای مثال فرمی که برای دئودرانت انتخاب شده است در کنار توجه به مخاطب محصول (بانوان یا آقایان) و چگونگی قرارگیری راحت در دست و در حین استفاده، فرمی هماهنگ با دیگر محصولات دارد؛ و با آوردن نشانهای گرافیکی واحد و لوگو، پیوندی مشخص با دیگر محصولات ایجاد کرده است و یا محصولات مخصوص آقایان با یک تغییر رنگ در لوگو یا بستهبندی، از محصولات دیگر متمایز شده است؛ و نمونههایی از این قبیل.
اما نکتهای که محصولات سینره را بخصوص در بحث صادرات شاخص میکند، انتخاب لوگو و نشانی با الهام از فرمهای ایرانی است که بهصورت واحد و با تغییرات اندک بر اساس نوع محصول روی آن درجشده است. این فرم روی بعضی محصولات سادهتر شده و با تغییراتی در عین انتقال نرمی و لطافت، تأکید بر هویت ملی را نیز نشان میدهد. بستهبندی محصولات این شرکت نشان از داشتن هویتسازمانی واحد دارد که در طراحی برند، بستهبندی گرافیکی و فرمی محصول، تبلیغات و نوع ارائه در مراکز فروش، خود را به وضوح نشان میدهد.