چندی پیش شهرداری تهران با همکاری سازمان زیباسازی در اقدامی فرهنگی به مدت ۱۰ روز بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی را به نمایش آثار هنری اختصاص داد.در این اقدام حدود ۷۰۰ اثرهنری از هنرمندان ایرانی و خارجی در نقاط مختلف شهر، در معرض دید عموم قرار گرفت که می توان از آن به عنوان نقطه عطفی برای توجه هر چه بیشتر به هنر و هنردوستان در سطح عمومی یاد کرد. از اهداف اجرای این طرح می توان به تلطیف فضای پرهیاهو و چهره خسته شهر تهران و آشتی دوباره با هنر و آثار هنری و همچنین ترغیب مردم برای رفتن به گالری ها و موزه ها که جایگاه چندانی در برنامه های زندگی امروز ندارند، اشاره کرد.اما با وجود نقاط قوتی که موجبات تشویق دوستداران هنر را فراهم آورد، انتقاداتی نیز بر آن وارد شده است. به گفته منتقدان؛ نمایش این آثار هنری در مکان های نامناسب مانند بزرگراه ها که نه تنها شهروندان زمانی برای دیدن آنها ندارند بلکه باعث افزایش احتمال تصادفات نیز می گردد، از نقاط ضعف این طرح به شمار می رود و باید اینگونه آثار ارزشمند و منتخب هنری در فضاهایی که امکان مکث و تأمل برای افراد وجود داشته باشد مانند پیاده روها و مکان های تفریحی، به نمایش گذاشته شود.با وجود مشکلاتی که در اجرای این طرح با آن مواجهه بودیم، امید است با انجام اقداماتی مشابه و رفع ایرادات آن، شاهد ارتقای فضای فرهنگی پایتخت و از بین رفتن یکنواختی و ظاهر پرآشوب پایتخت باشیم.