نشریه خط

نشریه تحلیلی هنر و طراحی

نشریه تحلیلی هنر و طراحی

پیش ‌نهاد ویژه

توسط زهرا اردکانی ؛ ۱ تیر ۱۳۹۷

در آستانۀ جام‌جهانی فوتبال ۲۰۱۸، خانه طراحان انقلاب اسلامی با راه اندازی کمپین «با هم قهرمانیم» مجموعه پوسترهایی را با همین عنوان و با شعار «یک ملت، یک ضربان» طراحی و اجرا نموده و در سطح شهر به اکران در آورده است. هدف از راه اندازی این کمپین حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و تأکید بر وحدت و انسجام ملی به عنوان یک عنصر پیشبرندۀ مهم است، که حاصل آن پیشرفت و پیروزی ایران و ایرانی در تمامی عرصه‌های ورزشی و غیر ورزشی می‌باشد. گفتنی است این روزها تعدادی از این آثار بر فراز بزرگ‌ترین دیوارنگارۀ کشور در میدان حضرت ولی‌عصر‌(عج) نیز به نمایش درآمده‌اند، تا بیش از پیش حال و هوای فوتبال را با چاشنی وحدت و همدلی همراه سازند. 

محمدرضا دوست محمدی، محمد شکیبا، سینا رعیت‌دوست، محمود آراسته‌نسب و محمد تقی‌پور از جمله طراحان و عوامل ساخت پوسترهای «با هم قهرمانیم» می‌باشند.

مینا مختارزاده ؛ ۲ مرداد ۱۳۹۷
زهرا اردکانی ؛ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
زهرا اردکانی ؛ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
زهره حاضری ؛ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

نگارخانه‌ی فام سومین نمایشگاه نقش‌مایه‌های ایرانی در زیورآلات دست‌ساز را با هدف معرفی هنرمندان خوش‌ذوق ایرانی، ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و حمایت از هنرمندان از طریق ایجاد بازاری جدید برگزار می‌کند. این نمایشگاه در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ در Posk Gallery لندن برگزار خواهد‌شد. موضوع کار این نمایشگاه آزاد است. این دوره از نمایشگاه، پذیرای هنرمندان خوش‌ذوق و باسلیقه‌ی طراح پارچه و لباس نیز می‌باشد. آثار راه ‌یافته به این نمایشگاه توسط صاحب اثر قیمت‌گزاری شده و در لندن به شکل درخوری به نمایش و فروش گذاشته می‌شود. هنرمندان می‌توانند فرم ثبت نام و اطلاعات شرکت در نمایشگاه را با درخواست از طریق ایمیل faamgallery@gmail.com دریافت نموده و پس از تکمیل فرم به همراه تصاویر آثارشان، حداکثر تا ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ به آدرس ایمیل فوق ارسال نمایند. فایل‌های ارسالی توسط هیات داوران در لندن بررسی شده و از طریق ایمیل به اطلاع هنرمندان خواهد رسید. برگزار کنندگان نمایشگاه در این دوره، یک هنرمند را به‌عنوان منتخب نمایشگاه در بخش نقش‌مایه‌های ایرانی معرفی نموده و مورد حمایت قرار خواهندداد. هنرمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط شرکت در نمایشگاه و آثار ارسالی، به آدرس تلگرام https://t.me/faamgallerypmj و یا آدرس اینستاگرام Instagram.com/faamgallery مراجعه نمایند.

درباره نویسنده
من "نرگس کیان مهر" یکی از نویسندگان سایت خط هستم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زهرا اردکانی ؛ ۱ تیر ۱۳۹۷
زهرا اردکانی ؛ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
کلثوم پیامنی ؛ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
زهرا کشاورز ؛ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
زهرا اردکانی ؛ ۵ مهر ۱۳۹۶
زهرا کشاورز ؛ ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
درباره خط
چگونه با خط هم‌کاری کنیم؟
دوستان خط
تماس با خط
طراح قالب : گلبرگ دانلود