روزه خود را با کوکاکولا افطار کنید.
تعجب نکنید، اینجا هنوز ایران است، اما وقتی به مناسبت هلول ماه مبارک رمضان تغییری در گرافیک تبلیغاتی محصولات و برندهای مطرح داخلی دیده نمیشود> آن وقت شرکتها و برندهای مطرح صهیونیستی از این خلأ، سو استفاده میکنند تا با سود بردن از گرایشات مذهبی مردم، تسلیحات نظامی خود را تجهیز کنند. نمونه بارز این ادعا تغییر در تبلیغات کوکاکولا است، برندی که همه جهان آن را به رنگ قرمز و تایپوگرافی خاص و پر حرف و حدیثش می شناسند. حالا به مناسبت ماه مبارک رمضان حتی لیبل بطری های نوشابه خود را نیز مجددا طراحی نموده و با ظاهری جدید و چشمگیر وارد بازار مصرف کشورهای مسلمان شده، تا مردم در ناخودآگاه خود حس نزدیکی بیشتری به آن داشته باشند و هنگام انتخاب، آن را به سایر محصولات مشابه ترجیح دهند.
عجب اینجاست که همین محصولات با تایپوگرافی فارسی وارد ایران هم میشوند. در کشور اسلامی که فقط جنس حلال را تولید و وارد میکند نمیشود به مردم گفت نخرید و نخورید! زیرا مردم بر این باورند که اگر محصولی مشکل داشته باشد، مسئولان از ورود آن به کشور خودداری مینمایند. هرچند گویا برندهای خونریز صهیونیستی از این قاعده مستثناء هستند و مردم خود باید در اینباره تصمیم بگیرند.