نقاشی های قهوه خانه ای و چاپ های سنگی اولین تصاویری ست که از مقاتل مصور در ذهنمان به یادگار مانده. آثاری که شاید اولین نمونه های همراهی متن مقاتل با تصاویری هستند که هدفشان همدردی و درک بیشتر مخاطب از این واقعه بوده است.
کتاب تشنه لبان نمونه ای امروزی از این تصور است. فضای کلی کتاب حال و هوایی از قدمت و درعین حال به روز بودن را توأمان دارد. جنس کاغذ، نوع صفحه آرایی و تصویرسازی ها همه از این قاعده پیروی می کنند.
تصویرسازی ها دریک نگاه، نمونه امروزی شده چاپ های سنگی هستند که قواعدی از نقاشی های قهوه خانه ای را نیز به ارث برده اند.تصویرساز این کتاب "هاجر سلیمی نمین" است، تصویر ساز جوانی که در ارائه اثری فاخر و متناسب با واقعه عاشورا موفق عمل کرده. وی در شخصیت پردازی سپاه امام حسین(علیه السلام) و حتی اسب های ایشان از مدل زنده و در مورد سپاه دشمن از چاپ های سنگی بهره گرفته است.
در نهایت می توان گفت همکاری قلم حمید گروگان،طراحی گرافیک کوروش پارسا نژاد وتصویرسازی های هاجر سلیمی نمین فضایی را پدید آورده که علاوه بر جذابیت و زیبایی، برای مخاطب نیز قابل فهم است.