توباچی پیشتر از این که یادآور نام یک محصول باشد، شبیه یک سوال است. تو با چی؟
یک سوال وسوسه برانگیز برای انسان مصرفگرای قرن بیست و یک؛ که او را مجبور میسازد تا دنباله این اسم عجیب و غریب را بگیرد و پوسترهای خوش آب و رنگش را با آن تصویرسازیهای خیالانگیز دنبال نماید.
«توباچی» در واقع برندی است که با تکیه بر تولید مجموعهای از اسنکهای نوآورانه، با ترکیباتی سالم، خلاق و متمایز فعالیت خود را به عنوان یکی از برندهای صنایع غذایی نادی آغاز نموده است. جوانان، مخاطبان اصلی این محصول به حساب میآیند، از همین رو تازه طلبی، نوخواهی و روحیه ماجراجویانه این نسل، به شکل آشکاری در گرافیک تبلیغاتی «توباچی» لحاظ گردیده است.
مدتی است که توباچی مصرفکنندگان خود را با برپایی یک ضیافت تصویری در سطح شهر غافلگیر کرده و با رویکردی احساسی، به سراغ رنگهای درخشان و گرم و تصاویر رویاگونه رفته تا آنان را به کشف طعمهای جدید و سالم دعوت نماید. کمپین تصویری توباچی با عنوان «درختان صورتی، خورشید آبی، دریای سبز» سعی دارد تا ذهن مخاطبان را به این شکل به سوی مقصد از پیش مشخص خود رهنمون سازد و آنان را با طعمهای نو و در عین حال سالم آشنا گرداند. استفاده از گرافیک خلاق و نوآورانه در تبلیغات محیطی این محصول خوراکی، سبب شده تا مخاطبان به طور ناخودآگاه این پوسترهای محیطی را همچون یک راز سر به مهر دنبال نمایند تا بالاخره به جواب برسند. درواقع این مسئله نشانگر نقش مهم هنر تبلیغات در حمایت از تولید داخلی است، چرا که یک تبلیغ هنرمندانه و هدفمند قادر است کار هزاران شعار را آن هم به طور غیر مستقیم انجام دهد. این امری است که رسانههای بیگانه برای رسیدن به مقاصد خود سالها است آن را در دستور کار خود قرار دادهاند و از کوچکترین چیزها تا بزرگترین و مهمترین مسائل را همچون یک رویای شیرین پیش چشم مخاطبان میلیونیشان در سرتاسر جهان جلوه میدهند.