همیشه بار اصلی فرهنگ بر دوش دولت نیست. همه ما اگر نگرانی نسبت به مسائل فرهنگی جامعه خودمان داریم؛ باید برای آن قدمی پیش بگذاریم. گروههای خودجوش و کمپینها، محیطهایی مناسبی هستند، برای بروز چنین فعالیتهایی. "من حجاب را دوست دارم" تابستان امسال با ایده یک جریان فرهنگی در سطح کوچکی از جامعه شروع به فعالیتکرد و جدا از اینکه در این کمپین، عبارت "من حجاب را دوست دارم" چقدر میتواند در مقوله حجاب تاثیرگذار باشد، در اندک زمانی توانست ایده خود را به تولید محصول برساند. خوانایی، در عین حال نوآوری درطراحی نشانه و حروف نوشتاری(تایپوگرافی) امور تبلیغاتی این چنینی اهمیت ویژهای دارد. تا جایی که کمپین و محصول مورد نظر را در بین انواع تبلیغات رنگارنگ دیگر شاخص میکند. اینجاست که کار طراح دشوارتر میشود. "محمد رضا چیتساز" طراح گرافیک این کمپین توانسته نشانهای شسته و رفته و قابل قبول ارائه دهد. اما در کنار اینها متنوع نبودن محصولات نکتهای است که شاید باعث عدم ماندگاری این کمپین باشد.