بسیاری از طراحان به دلیل عدم استقبال تولیدکنندگان داخلی و کیفیت پایین تولید، مجبور به فروش طرحهایشان به شرکتهای خارجی میشوند. بهتازگی در رسانه های داخلی تبلیغ کریستالهای خارجی را که هم سو با واردات بی رویه ی این محصول است، شاهد هستیم. دیدن تبلیغ کریستال لیزاموری، مرا به یاد طراحی ظروفی انداخت که توسط یکی از طراحان صنعتی این کشور، طراحی و موردتوجه قرارگرفته بود.
ظروف طراحیشده توسط زهره پهلوان تنها یک نمونه(و البته جزء نمونههای شاخص و برتر) بین صدها طرحی است که در این حوزه توسط فارغالتحصیلان رشته طراحی صنعتی انجام شده است و گواه از آن را دارد که در صورت سرمایهگذاری روی هنرمندان با استعداد، دیگر نیازی به خرید ظروف خارجی نیست. طرحهای خانم پهلوان از ایدههای اولیهٔ جذابی نشأت گرفتهاند که بهخوبی به محصول تبدیلشدهاند و طبیعتاً جای گسترش و اصلاح نیز دارند.الهام از فرمهای ایرانی و گلهای بهاری باعث جذابیت این ظروف شده است. همچنین این طرحها موفق به حضور در نمایشگاه Cebit 2011 آلمان شدند و طرح نسترن توسط شرکت ژاپنی تویو درحال تولید است. قطعاً امروز پس از گذشت چند سال از طراحی این ظروف، این هنرمند جوان (که طراحی های زیورآلات او نیز مورد توجه قرار گرفته است)، قادر خواهد بود طرحهایی جدید و جذاب دیگری در این عرصه ارائه دهد.